de waarheid van Q

Een aantal weken geleden ben ik begonnen met het introduceren van de Q voor knuffel.

Gekscherend heb ik het gebracht als de promotie voor de achtergestelde letter Q, die maar weinig wordt gebruikt en daardoor niet evenredig snel slijt met de rest van de letters op het toetsenbord. De X had eerder dit probleem, maar dat is opgelost door deze te gebruiken als kusje.

Sindsdien duikt de Q steeds meer op in Twitterland, wat mij wel vrolijk stemt, als liefhebber van knuffelen.

De waarheid van de Q ligt echter veel dieper.

Voor mij staat de Q voor zoveel meer dan een enkele knuffel. Samenvattend is de Q voor mij liefde. De liefde die bestaat uit een aantal componenten. De Q is een sterke vrouw, begaan, recht voor zā€™n raap en beschermend, ondanks vele tegenslagen vasthoudend en oprecht, de Q is behulpzaam en soms te goed, nog vaker echter ben je een vlinder.

Iedere keer als ik de Q zie, denk ik aan de steun die je verdient, de liefde die je in je hebt en die je anderen geeft. Ik hoop dat jij dat ook ziet, die Q, als steun voor jou.

Q

Q ik ā¤ jou en daarvoor schieten woorden te kort, vandaar deze ene letter, omarm hem, warm je aan hem en laat het je troost schenken in de moeilijke uren.

 

 

 

 

 

 

Nu weet je het, de waarheid van Q

 

Deel je knuffels in liefde, oprecht, waar woorden tekort zijn en letters onthecht,

geef je gevoelens een letter, jij Q bent mijn spetter !

 

.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to de waarheid van Q

  1. ‘De Q is een sterke vrouw’ – en mannen?

  2. anneketw says:

    Heel mooi! šŸ™‚

Leave a Reply

