doofpot Demmink

Ik volgde het maar zo zijdelings, het drong niet echt tot me door. Tot afgelopen week. 

De meest walgelijke, smerigste aller misdrijven onbestraft in Nederland !! Een bekende dader van pedofilie en kinderverkrachting wordt aan alle kanten beschermd en niet opgepakt en tot ten minste levenslang opgesloten. 

demminksite_banner

 

We spreken hier wel over het jaar 2013, het nu !

We hebben het hier dus niet over een lichter vergrijp als moord en roof en doodslag, Nee het gaat hier om pedofilie en het verkrachten van minderjarige kinderen. Een daad waar ieder normaal denkend mens in zijn hart de doodstraf voor verlangt ! Maar dat eigenlijk nog te mild vindt.

 

Ik ben dus deze week begonnen me in deze zaak te verdiepen en wordt met de minuut misselijker en kwader. Demmink-kop

Eigenrichting mag niet van de wet, maar de Nederlandse staat maakt zich nu wel schuldig aan het aanzetten tot haat en het aanzetten tot een misdrijf als deze kinderneuker Demmink niet heel snel wordt opgepakt en tot levenslang wordt veroordeeld !

Dus ga heel snel tot actie over Nederlandse staat, de politiek had al geen vertrouwen meer van de burger, de justitie inmiddels ook niet. Nog een druppel en de revolutie is een feit

en dat is een belofte !

 

..

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to doofpot Demmink

  1. Ik volg dit ook zijdelings. Kijk maar naar mijn nieuwe naam. Ik wil graag zijn in deze wereld wie ik ben, maar het mag niet. Je weet wel waarom niet. Het is de omgekeerde wereld. De teloorgang van Nederland is een feit.Ik heb mijn account weer eens aangepast aan de huidige gangen van zaken. Het is echt te triest voor woorden.

Leave a Reply

